Erektil disfonksiyon gibi hassas bir konuyla uğraşmak, bazı erkekler için doktorlarıyla gizli olarak konuşurken bile zor olabilir. Sorunlarının nedenini bilmiyor olabilirler ve kendileri için hangi tedavinin etkili olabileceğinden emin değildirler.

Bununla birlikte, P-Shot adı verilen yeni bir tedavi, penislerini gençleştirerek ve hatta genişleterek erkeklerin endişelerini hızlı ve kolay bir şekilde hafifletebilir, böylece yatak odasında iyi performans gösterebilirler. Wade McKenna ve The Cell Spa’daki ekibi P-Shot’dan harika sonuçlar gördü ve daha fazla erkeğin güvenlerini geri kazanmasına yardımcı olmaya hazırlar.

P-SHOT ne anlama geliyor?

İlk tahmininiz anlaşılabilir olsa da, P-Shot aslında Priapus Shot anlamına gelir. Prosedür cinsel işlevi iyileştirmek ve penis boyutunu büyütmek için cerrahi olmayan, tamamen doğal bir yöntemdir. (Kelime anlamı Priapus Yunan doğurganlık tanrısından gelmektedir.)

P-SHOT kimler içindir?

P-Shot, ereksiyona ulaşamayan veya devam edemeyen erkekler, penislerinde his kaybeden erkekler ve cinsel dürtü azalmış erkekler için iyi çalışır. Sadece cinsel işlevi yerine getirmekle kalmaz, aynı zamanda atış, penislerinin daha büyük olmasını isteyebilecek erkekler için penis uzunluğunu ve çevresini de artırır. P-Shot ayrıca, penisin bükülmesine ve skar dokusu birikmesi nedeniyle cinsel fonksiyonların azalmasına neden olabilecek Peyronie Hastalığını tedavi eder ve prostat kanseri, diyabet, cerrahi ve ilaçların yan etkileri nedeniyle seks ile mücadele eden erkeklere yardımcı olur.

P-SHOT İşlemi Nasıldır?

P-Shot tek seansta hızlı bir şekilde sona eren cerrahi olmayan bir prosedürdür . Dr. hastanın penisini uyuşturacak ve hastanın kendi vücudundan kendi yağ dokusunu alacaktır. Daha sonra trombosit açısından zengin plazmayı yağ dokusundan çıkarmak için bir santrifüj kullanacak ve şaft boyunca ve penisin başındaki atışlarla penise tekrar enjekte edecektir. İşlemin tam etkinliğe ulaştığından emin olmak için yaklaşık 10 dakika boyunca bir penis pompası kullanacaktır. Bazı hastalar hemen sonuç alsa da, çoğu birkaç hafta içinde değişiklikler görecek ve değişiklikler yaklaşık üç ay içinde tamamlanacak. Penis boyu 3-4 cm ve penis çapında 3-4 cm lik bir büyüme sağlayarak kalıcı çözüm sunmaktadır. Ayrıca sertleşme sorununda da %95 başarı gözlenmiştir.

P-SHOT Çekimi

P-Shot patentli bir prosedürdür, bu nedenle tüm hastalar doktorlarının onaylanmış bir P-Shot sağlayıcısı olduğundan emin olmalıdır. Prosedür için onaylandıktan sonra, hastalar sadece birkaç dakika içinde ofise girip çıkabilir ve hem kendileri hem de eşleri için çok gelişmiş bir cinsel deneyim beklerler.